Random shit

För en gångs skull blir nog detta ett hyfsat positivt inlägg. Wihoo!
Har suttit på h&m´s hemsida i cirkus en timme nu, hittade en himla massa, räknade ihop och ja... nästan 5000 skulle jag behövt punga ut. Jee, så kan det gå! Hahaha!
Men inför våren/sommaren ska jag iaf hitta:

Nya brills, runda, wayfarers eller pilot?
Magtröja
Stråhatt
Ny bikini, jeansshorts, massa snygga skor, ny(a) bikini och en massa annat random shit! ;D

Btw så fyller min bror 18 år imorron, herregud, säger jag bara..

Just det, annat random jag bara såg på google, var är världen på väg egentligen? HAHA, humor så här en torsdagskväll...


Kommentarer
Postat av: Misse

Fem lax? Du är sjuk haha. enda jag vill ha är nya converse.. Och konsertbiljetter :P Och du ska ha wayfarers kvinna! Och magtröja, för du har så roliga magmuskler :D hihi <3 och säg grattis till Viktor från mig höh

2010-03-11 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0