IIIHHH

Asså jag är så himla glad just nu! Känns som att jag ska bubbla över, haha! Nä men, just nu kan jag inte säga nåt, om ett par veckor kanske jag kan berätta. Åhh! Så himla kuuuuul! ♥♥♥♥♥

Första advent..

Såå mysigt med adventsljusstakarna framme :) Fast liksom jul? Känns väldigt far away. Menmen :) Hihi

Sim á Lund!

Vilken vecka..! Haha, har varit en massa nu.Tävlat i Lund nu lördag och söndag. Det har gått mycket bra, mycet bättre än förväntat :) Det är najs! :)

Next week

Mån, studiedag, träna på förmiddagen, konsert på baraskolan, konsert i Hyby.
Tisdag, träna tidigare, öppet hus på Petri.
Onsdag, som vanligt
Torsdag, konsert i svedala kyrka
Fredag, genrep 15.00, konsert 19.00
Tjohooo, och så ska man trycka in träning på antingen torsdagen eller fredagen också! Och så sim á Lund till helgen :)

iPod

Sitter och fixar iPoden, sjukt segt. Lägger in bilder, döper om låter, lägger till artister album osv. Riktigt segt, nån som vill göra det till mig? (a)

Vad ska man välja?

Haha, gud vad dålig jag är på att blogga, hehe. Iaf, så här såg mitt golv ut innan i veckan. Jag ska tydligen välja gymnasium snart. Lycka till. Haha.



!!

Då är sum-sim reg över för denna gången. Och jag är mycket nöjd :) Simmade allt jag var anmäld på förutom 400 fr. Gick vidare på 100 fr, 200 fr, 200 me, 4x100 fr (petra, jag, michelle, julia), 4x100 me (Michelle, Petra, Julia, jag) och blev 2:a reserv på 100 br. Persade på allt utom 100 fj och 100 br, hehe :) Så det är najs!

Imorgon är det återhämtning i form av laserdome, wii!

Sum-sim reg!

Imorron är det dags för sim-sim region. Känner mig taggad, så det ska nog gå bra ;) 100, 200, 400 frisim, 200 medley, 100 fjäril, 100 bröstsim blir det :) och så 2 lag :)

Gymnasiemässa

Hmm, fick lika många frågor som den svarade på ungefär.. Hehe. Men det var ändå bra tyckte jag :) Yes.. sen får jag fundera lite och se vad jag ska gå på för öppet hus :)



Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen


...

Någon som kan motivera mig till skolarbete? För detta kommer inte funka länge kan jag säga.. Jag bara skiter i att plugga, för jag orkar inte, jag är så trött :/

Äh.. skitsamma... puss på er era godingar ♥


2 låtar jag knarkat på sistone, helt beroende! Haha.
Blandad musiksmak? Jag? Inte då ;)

Svensson Svensson!



Såg Svensson Svensson på Nöjesteatern igår. Haha sjukt rolig var den :)


Konsertprogram

V. 48 kommer bli helt galet fullspäckad. Kommer vara totalt död! Kulturskolan firar 40 år, vilket innebär konserter, konserter, konserter...
Måndag
På skolan, för fritids:
Comptine D'un Autre Èté, L'aprés-Midi - piano och (antagligen) Little Letter - tvärflöjt
I kyrkan:
Mira - piano, Little letter - tvärflöjt
Torsdag
I kyrkan:
Canon i D - piano
Guldet blev till sand - piano (Viktor sjunger)
Sonatina - pianokomp till Jon
River flows in you - piano med Dante och ev Monica på synt
The memory of trees - synt, Dante och Monica spelar piano
Fredag
I aulan (central), med orkester och hela köret:
River flows in you - som på torsdagen

5 av konsertlåtarna (spotify-spellista)

Samma vecka är det också öppet hus på Borgar och Petri (tisdagen och torsdagen). Och till helgen Sim á Lund, alltså vill jag inte missa träningarna, hehe. Lycka till att få ihop det.. Dags att börja med morronträningar innan skolan? Haha.

Idag sov jag länge. Skönt värre. Gick en lång runda med Miss. Vi gick till kyrkogården (på min önskan, hehe). Gud vad mycket blommor och ljus det var alltså. Blommor överallt. Kollade hur det såg ut på minneslunden där mormor ligger. Gick sen vidare till askgravarna, där morfar ligger. Har inte besökt morfars grav någon gång, och kände att det var dags. Mamma och pappa hade varit och ställt ljus och en blomma där i fredags. Jag kan säga att det gjorde mer ont än vad jag trodde det skulle göra, så jag fick ett halvt sammanbrott, och jag kan säga att jag var glad att du var med miss ♥ Det behövdes kan jag säga. Morfar, jag saknar dig!!!

RSS 2.0