Tankar en måndags/tisdagsnatt

Jag vet inte, men jag kände att jag fick ett väldans behov av att skriva, vet nt varför, abstinensbesvär kanske? Haha. Nä, det beror nog på att jag inte kan somna. Med eminem i lurarna brukar jag kunna somna, men inte nu. Jag är knappt trött. Väldigt irriterande. Sen så kom jag på en sak. Jag fick ett halsband av farfar i julklapp (okej, det var mamma som köpte det, men fortfarande från farfar) och jag vet inte, men nu kan jag knappt vara utan det. Precis som jag hade mormors ring och armband innan. Det hade jag främst för att det var det materiella ting som jag kunde bära med mig som påminner mig om morfar. Och halsbandet då? Ingen jävla aning om varför det påverkar mig som det gör, haha. Jag har n känsla av att detkan vara något som har med att jag är så satans rädd att förlora farfar. När jag kramade farfar på morfars begravning, kändes det som att han ville säga att han skulle stanna iaf ett par år till hos mig. Och jag är vettskrämd, om farfar dör kommer min värld trilla samman. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till. Vet inte varför kg skriver detta, eller ens om jag kommer välja att spara som utkast eller publicera, det får la slumpen avgöra. God natt gott folk och håll tummarna för att jag somnar snart! Äh, bara ignorera detta inlägget, sjukt flummigt. Jag ber om ursäkt för ev stavfel, men jag skriver detta från iphonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0