Gosh

Jag längtar så sjukt mycket till tisdag. Då sticker vi härifrån. Jag, mamma, pappa och Viktor. Om det blir bra väder åker vi till Ullared sen vidare till Suzie, annars skippar vi Ullared.
 Och jag längtar efter att få träffa Suzie så himla mycket. När jag var liten ville jag ha en mormor. Så jag tänker alltid på Suzie som min mormor, för det är ungefär det hon är för mig.
 Så övernattar vi där hos henne i Borås, sen på onsdag ska vi åka skidor i Hestra.
Och det ska bli så in i helvetes skönt att åka härifrån. Jag bara orkar inte vara kvar här. Det är jävligt tungt och jag vill bara lämna skitet.
Så för 2 dagar ska jag bara skita i allt här hemma, inte känns press från något håll alls och ha kul. Det är så läget är just nu, take it or leave it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0