Uppsats :/

Nu har Suzie åkt hem, kommer sakna henne. Igår var det nedsättning av morfars urna. Jag ville inte vara med, Henrik följde inte heller med. Jag kände att jag hellre går upp på kyrkogården någon dag när jag är ensam. Men Suzie sa att det var väldigt högtidligt och fint, och det kändes bra, för Suzies skull, och även för att morfar förtjänade det, tusen gånger om.

I alla fall. Så här har jag bott de senaste 5 dagarna:
 


Och sån här skillnad kan det vara när jag skriver snabbanteckningar på museet till renskrivning av det.




Jaja, nu är det ju få tänk att jag ska skriva en uppsats om Nelson Mandela till imorron. På engelska. Har skrivit 8 meningar, kanske dags att fortsätta nu. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0