Seriesim

Träning imorse, seriesim nu på eftermiddan då. Simmade först 4x50 medley, ryggsimmet. Det gick bra :) Nån 10-dels pers i think.
Sen 100 fr, precis över pers, dålig sistavändning, lite surt.
100 br strax efter, det gick bra, strax över pers där med.
Sen 5x50 frisim, som sög ***. Hade sistasträckan, tappade glassögonen i starten, precis innan vändningen åkte dom på igen, och immiga, smutsiga glasögon fyllda med vatten resulterar i att man inte ser ett s k i t. Så jag såg inte väggen och fastnade i vändningen. Haha jag blir så jävla förbannad på sånt.
Så efter det var jag översur, och simmade av jättelänge, det är så skönt att bara simma långt när man är sur eller ledsen.
Jaja. Nu har jag bara en seriesimsomgång kvar! :o kommer sakna det jättemycket sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0