Nya tag.

Förra veckan sög balle rent ut sagt. Riktigt mycket. Men nu är det ny vecka och då har jag bestämt mig för att den ska bli 100 ggr bättre. Så det tycker jag vi kör på. Nu lägger jag förra veckan bakom mig, så får det vara så.

Hmm, nu får jag väl peppa mig själv då, vad är jag glad för just nu?
-Jag träffade syster min och timmie igår.
-Leo ser äntligen glad ut i skolan. Han kan le, men han kan inte lura mig, jag ser på hans ögon om han inte är glad. Tack för det! :)
-Jag har bestämt mig för att gå natur, nu är det bara att välja inriktning, natur, musik eller matte-data? Hoho
-Grey´s anatomy börjar på onsdag.

Ja, det var väl det, men det är inte fy skam!

Och så en bild som gör mig glad :)


Kommentarer
Postat av: Erika

love you(L)

2009-09-29 @ 14:07:12
Postat av: Khalid

Oj haha! Hur gick genetikprovet :D ?

2009-10-02 @ 18:26:08
URL: http://khalid.blogg.se/
Postat av: Malin fjant

love you och hoppas nästa vecka blir 100 gånger bättre:D <3

2009-10-04 @ 15:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0