Hoho!

Hihi jag är på glatt humör nu, kanske för att alla mina sötnosar är hemma från tyskland nu :) ♥
Helgen då... igår åkte jag in till Lund för att möta upp Michelle, Amelia, Nellie och Elin. Sen köpte vi en present till Sandra som vi skulle överraska. Vi gömde oss på bion, och höll utkik efter Rebecka och Sandra. Sen när hon kom så överraskade vi henne (okej, det blev inte så lyckat, för vi lyckades välta ett pappersmarsvin..). Sen käka vi på donken, och såg sen The Ugly Truth. haha sjukt rolig var den :)
Sen idag har jag målat lite, sen simmade jag lite själv, 3000 m blev det. Träffade en trevlig snubbe på badet. Han hade varit boxare, snackade med honom lite allmänt om boxning och simning.
Sen så gick jag en runda med Niclas, och nu har jag gjort klart engelskan, samtidigt som jag suttit vid msn, vilket kanske inte var så bra, eftersom det kunde gått aningen snabbare... haha.
Jaja, imorgon blir det ny vecka, nya tag.



Fy satan vad jag gillar denna covern.

Kommentarer
Postat av: matilda

frida är bäst<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0