Sunday bloody sunday.

Äh, vettefan vad rubriken antyder. Hihi, det är söndag iaf. :)
Lödde fucking cup gick inte sådär himla bra, eftersom min nacke inte ville som jag ville. Jag hade riktigt ont, jag menar om man börjar gråta när man åker bil för att det gör så ont att spänna nacken när bilen svänger, ja, då är det något fel. Hehe.
 Idag var det mycket bättre, fortf öm, men bättre :) Sen har jag suttit och hållt med med den nya designen som jag har hållt på med ett tag, haha. Men det är så himla drygt! Och så har jag delat ut kanelbulls på burlöv center idag, kul, men tungt, haha. Och så blev det ju ett par bullar som ligger i magen nu, haha :)
Sen har det blivit att räkna matte och fortsätta på bildarbetet.
Och nu ikväll har jag och erika haft vår traditionsenliga snackarunda, men det blev inte så långt, för det blåser ju som in i helsike :o Men ja, det var iaf kul :) hihi.
Fan vad tråkig min blogg är, inga bilder :/ fotar inte så mycket längre. Det får det blir bättring på. Och att lägga in dom när jag väl har tagit dom ;o hehe.

One of those ghosts, travelling endlessly. Pain is just a simple compromise. Paramore ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0