getthepicture
Mjöksyratest :)

Idag hade vi mjölksyratest på träningen. Vi simmade 5x250 prog 1-5. Lagom jobbigt. Mellan varje 250:a mätte man pulsen och fick ett stick i örat, när Hallon mätte mjölksyran. Sen ska det analyseras och sånt skit, hihi :)

Och ett fede-lol på att det inte går att ladda upp bilder, nu när jag äntligen har lagt in lite. Haha. Min otur.

Puss på er alla finingar där ute :) ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress