getthepicture
Blogg.se -DÖÖÖÖ
Asså palla att jag inte kan ladda upp den jävla bilden! Har haft ett utkast sen i typ tisdags, men har inte kunnat ladda upp bild i inlägget, och kan fortf. inte!! d a m p.

Och nu testar jag med en annan bild. Och det funkade! Vad är det här för nåt?? Nu får jag testa igen väl...
miss

du är sööt <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress