Snart dags

Tjolahopp :)
Idag så åkte jag och mamma in till badshopen, och när vi nästan var där, jag bara:"Ska vi inte gå in till Raffi och se om han har nån tid" (har haft skitont i ryggen) Mamma: "Ja det kan vi göra" Så han fick klämma in oss mellan några andra kunder, så jag fick ingen helbehandling, men satan vad han knäckte ryggen! Skönt nu att jag inte längre är sne i ryggen, fast har fortfarande ont. Sen på badshopen köpte jag en ny haj :D yeee, och billig var den :) 1300 :D



Haha det är alltid så roligt när man får på sig en liten baddräkt, man känner sig smal ju :) haha

Nu åker vi till sm/jsm imorrn, ska bli skitroligt :) Kanske blir lite bloggande också, Kjellan ska ha sin dator med, får se om jag också tar min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0