S O M M A R L O V !

äntligen så har jag sommarlov! så jäkla skönt! Supernöjd med mina betyg och allt, och jag säger bara en sak, nian kommer bli det bästa!

I övrigt så totalrensar vi morfars hus nu, min morbror från Uppsala har varit nere en vecka och hjälpt till. På torsdag ska allt vara klart, då kommer mäklaren och tar foto tror jag. Helt ärligt, jag tror inte nån vill ha det där huset, haha. Iaf så är det så sjukt mycket grejer som ska bort och det tar ju typ aldrig slut! Jag tog hem några prydnadssaker och några smycken som har tillhört min mormor (som jag för övrigt aldrig fick träffa), och mormor och morfars bröllopsfoto. Men blä så jobbigt det är att slänga grejer som man vet betydde mycket för morfar.
Saknar dig som tusan morfar ♥

Jaja, och imorrn ska b/c och a till Liseberg!! Ska bli skitkul :)

Kommentarer
Postat av: Miss

Boh. Vet själv, när morfar dog o mormor skulle flytta, o vi städa bort en himla massa "skit".

Min farmor kände typ din mormor :O haha :)

loveju <3

2009-06-16 @ 15:55:02
URL: http://michellesfoto.blogg.se/
Postat av: angelina

sv: hahah tackar :))

2009-06-17 @ 22:03:26
URL: http://angelinarighult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0