getthepicture
Onetwothreefourfivesixsevenandeight!

Gud vad skönt det är med sommarlov helt ärligt :)) Gött mos! Igår gick träninge jättebra, sen stack jag till Sandra, hade skitskoj <3 Och vi badade i havet ;O skitkallt! Men härligt :) Idag har jag haft morgonträning och ska sen träna en gång till i eftermiddag :) Sitter och kollar igenom vilka bilder jag ska skicka till framkallning, har fått lite erbjudanden om gratis framkallning, och det ska man ju utnyttja! :)


Typ sjukaste bilden här. Matilda och jag då :)


Imse vimse spindel - Lille peder ederkopp på danska!
Så kul det var när vi var hos niclas och konstantin sjöng den, asså vi flabba ihjäl oss! Haha. Lille Peder Ederkopp ♥
matilda

hahaha vi är sjuka fridolito <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress