Onetwothreefourfivesixsevenandeight!

Gud vad skönt det är med sommarlov helt ärligt :)) Gött mos! Igår gick träninge jättebra, sen stack jag till Sandra, hade skitskoj <3 Och vi badade i havet ;O skitkallt! Men härligt :) Idag har jag haft morgonträning och ska sen träna en gång till i eftermiddag :) Sitter och kollar igenom vilka bilder jag ska skicka till framkallning, har fått lite erbjudanden om gratis framkallning, och det ska man ju utnyttja! :)


Typ sjukaste bilden här. Matilda och jag då :)


Imse vimse spindel - Lille peder ederkopp på danska!
Så kul det var när vi var hos niclas och konstantin sjöng den, asså vi flabba ihjäl oss! Haha. Lille Peder Ederkopp ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha vi är sjuka fridolito <3

2009-07-03 @ 01:08:33
URL: http://watilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0