getthepicture
Ny blogg!
Sådär ja! Devote sket sig, så jag hoppade till webblogg istället. Känns liiite bättre :) Designen är ju inte något att hänga i granen, men den får duga, och jag har inte orkat fixa kodmallar och grejer, så ja, den får se ut så här :)
Vi får la se hur det kommer gå med bloggandet, förhoppningsvis bra :) Ska vi sätta ett mål? Minst 3 inlägg i veckan i ett år :) Tjoho....! Nån som tror jag fixar det?


Glad är jag nu med ny blogg och allt :) höhö
WATILDA EY

Hahhahahaha jovisst att du klarar det! ;)

miss

Jooo det blir ju tråkiigt annars kom igeen nu va :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress