MQ-rea!

Sjukt najs med MQ-rea måste jag säga, dock lite jobbigt att masa sig upp 10 i sex....
Men men, man hittade iaf lite trevliga grejor :)

365 sunshine, öööversöt :)

Zoul, sjukt söt denna med, lite stor i ärmarna eller vad man ska säga, så mamma ska sy ;)

Fred Perry tröja, Zoul t-shirt. Jag är inte liiiite kär i min fred perry?? :'D

Zoul jeans, hehe syns inte så bra men jag fick stå på en stol ;) muhahaha

Jaja, crappy kvalité, whatever :)

Och så grattis till Misse som får MVG i svenska ♥

Och så störde sig Matilda sjukt mycket på msn precis, bevis:


Puss för idag!

Kommentarer
Postat av: Watilda

Naaaaaaajs Frida!

Vaddå störde :( Jag gjorde dig bara happy med mina GRISAR :D

2009-06-10 @ 20:37:36
URL: http://watilda.devote.se
Postat av: Malin fjant

så klart matilda hahahah:P<3

2009-06-26 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0