getthepicture
MQ-rea!
Sjukt najs med MQ-rea måste jag säga, dock lite jobbigt att masa sig upp 10 i sex....
Men men, man hittade iaf lite trevliga grejor :)

365 sunshine, öööversöt :)

Zoul, sjukt söt denna med, lite stor i ärmarna eller vad man ska säga, så mamma ska sy ;)

Fred Perry tröja, Zoul t-shirt. Jag är inte liiiite kär i min fred perry?? :'D

Zoul jeans, hehe syns inte så bra men jag fick stå på en stol ;) muhahaha

Jaja, crappy kvalité, whatever :)

Och så grattis till Misse som får MVG i svenska ♥

Och så störde sig Matilda sjukt mycket på msn precis, bevis:


Puss för idag!
Watilda

Naaaaaaajs Frida!

Vaddå störde :( Jag gjorde dig bara happy med mina GRISAR :D

Malin fjant

så klart matilda hahahah:P<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress