getthepicture
21.06.09
Vi var några stycken hos Niclas igår, spelade kubb, kollade film. Trevlans, jaoo'
Vaknade 12.40 idag, ooops. Och ska åka till träning om en halvtimme, näääjs :) Sen tror jag Hanna, Niklas o Timmie skulle komma ikväll och grilla, farfar också :) Kanske Henrik o Linda också? Vem vet :)








Bilder från midsommar med Elin ♥ kolla mina rådjursögon på sista bilden, haha!


Sitter just nu och knarkar John Mayer´s free fallin. Näääjs ;)
Nu måste jag nog äta nåt innan träningen. Puss!
elin

sjukt fina bilder <3

Malin fjant

sötisar:D<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress