Vaknade 12.40 idag, ooops. Och ska åka till träning om en halvtimme, näääjs :) Sen tror jag Hanna, Niklas o Timmie skulle komma ikväll och grilla, farfar också :) Kanske Henrik o Linda också? Vem vet :)




Bilder från midsommar med Elin ♥ kolla mina rådjursögon på sista bilden, haha!
Sitter just nu och knarkar John Mayer´s free fallin. Näääjs ;)
Nu måste jag nog äta nåt innan träningen. Puss!
elin
sjukt fina bilder <3
Malin fjant
sötisar:D<3

2