getthepicture
Packningsstatus
Det här med att packa är verkligen min grej, verkligen.
Och japp, jag gillar mina klänningar o linnen i rött o rosa!


Asså gaaaah, vad ska jag ta med mig??
Eriikaaa

Du ska ta med dig mig :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress