getthepicture
Tjolahooooopp




Detta köpte jag när jag var i stan med Elin igår. Jag bara älskar plånboken, stor och jätteröd :D
Hade riktigt roligt, har känts som att vi tappade det ett tag, men nu har vi det igen. Älskar dig sötnos ♥

Och idag har jag varit med Malin. Också jätteroligt, vi gick en lååång runda i Bara och sen kollade vi på en film, Speak, med Kristen Stewart. (Y)

Hihi :) Denna veckan har ju varit riktigt rolig än så länge ;)

Pusshej!
Sessan is bride to be

Supertack för den fina kommentaren! Igår fick vi äntligen bilderna från vår fotograf från bröllopet. Kommer visa er allt! Dock är det jättemånga bilder, så de kommer fortlöpande istället! Så kika in du oxå =) Att vara brud var det häftigastse jag nånsin gjort!



Vad skulle du vilja se?



Tusen kramar =)

a home far away

Snygg!



Ha en fin helg

Kram Gunilla i Singapore

olivia

sv: haha, aa hon är cool ;)

hanna

Hej Frida =)

Tack för tipset, om du kollar till höger på min sida så har jag ett antal länkar till gratissidor, om du har tips utöver dem får du gärna höra av dig, gratis-fashion är en av sidorna jag redan är medlem på dock.

Varma Härlsningar

Hanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress