Shopping :)

Igår var det träning 8-12, hyfsat jobbigt. Efter det körde jag och pappa till Malmö musikaffär, skulle köpa notställ och en lampa till pianot. Pianolampor hade dom inte inne, men notställ hade dom. I en massa fina färger. En rosa blev det för mig! :) Sen var det träning 15.30-17.30, kul träning med teknik, vändningar, starter och slang :)
 Efter det så kom Elin med familj hem till oss. Vi åt grillat, och jag och Elin spenderade mestadels av tiden framför tv:n med wii fit, sjukt kul :)

Idag har jag delat ut reklam och så åkte jag och mamma till Burlöv center. Ett par skor, en bh, en kjol och en sjal blev det! :) Me like. Nu ska jag bara ta det lugnt, duscha och ev läsa lite i Ljudet av ditt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsöt tjol! MQ? :)

2009-08-30 @ 21:53:23
URL: http://erikahultman.devote.se
Postat av: Ferhat

SV: Det är bra med mig me :D



HOppas du får en bra vecka då ;)

2009-08-30 @ 23:47:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0