getthepicture
Nrj in the park!
Igår var det nrj in the park, det var riktigt najs, pallar dock inte skriva något utdraget om det :)
Säger bara Swingfly, Ola, Darin, Arash och Dead by April! ♥


Ge mig sommarlov (eller simrishamn skulle räcka) igen!!
linda

ja mer sommarlov är du inte ensam om att villja ha ett tag till!

frida

fin header !

b&v

Kissie's BEN-CHOCK!



Vi har nu kommit på Kissie's största inspiration (2 andra blondin-bloggare) till sin ben retuchering.

Ett specialinlägg med avslöjande bilder finns på bloggen.

Check it out!

http://apieceofsisters.blogg.se

Khalid

Jaha ^^ .. har du haft bra helg?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress