Allmänt Brännan åker av 5 augusti 2009 För att glädja alla blekfisar kan jag tala om att min fina bränna åker av lite här och var. Främst på axlarna o ner. Inte kul alls. Skitjobbigt.Snyggt? Njäääeee.... Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0