getthepicture
Brännan åker av
För att glädja alla blekfisar kan jag tala om att min fina bränna åker av lite här och var. Främst på axlarna o ner. Inte kul alls. Skitjobbigt.



Snyggt? Njäääeee....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress